Výměna, vrácení, reklamace
Vrácení a výměna zboží
Děkujeme Vám za zájem o naše produkty. Rádi bychom Vás informovali, že z důvodu zefektivnění a zrychlení našich služeb nenabízíme přímou výměnu zboží. Místo toho máme politiku vrácení peněz, která Vám umožňuje získat úplné vrácení nákupní ceny.
Lhůta pro vrácení zboží je 30 dní. Pokud jste s nákupem nespokojeni z jakéhokoli důvodu, můžete v této lhůtě produkt/y jednoduše vrátit a získat zpět své peníze.
Po zaevidování vráceného zboží budeme provádět vrácení peněz na Váš bankovní účet. Nezapomeňte uvést číslo Vašeho bankovního účtu.
Pokud si přejete získat stejný produkt v jiné velikosti, střihu nebo barvě, jednoduše vraťte původní položku a provedeme vrácení peněz. Nový produkt si můžete pohodlně objednat znovu přímo z našeho e-shopu.
Nesedí vám zboží nebo jste netrefili tu správnou velikost, či není zboží v pořádku? Poradíme vám, jak zboží vrátit.
- do 30 dnů od převzetí lze zboží vrátit bez udání důvodu
- zboží musí být kompletní a neporušené, se všemi visačkami a čárovým kódem, vrací se zpět do prodeje
- z hygienických důvodů nelze vracet spodní prádlo, plavky a ponožky
- nesmí jevit známky opotřebení ani používání (nesmí být cítit potem, parfémem, tabákem aj.), musí být schopné dalšího prodeje. V opačném případě si vyhrazujeme právo vrácené zboží odmítnout nebo vrácenou částku adekvátně ponížit.
- pokud jste k objednanému zboží získali dárek, voucher nebo jiné zboží za zvýhodněnou cenu, jste v případě žádosti o vrácení peněz povinni vrátit dárky spolu se zbožím. Pokud si výhody zakoupeného/vráceného zboží ponecháte, bude Vám toto zvýhodnění z vrácených peněz odečteno
- oblečení složte a zabalte vhodným způsobem, aby při přepravě nedošlo k poškození; krabice od obuvi nepolepujte ani nepopisujte
- do balíčku prosíme přiložit vyplněný formulář ZDE
- balíček doručte osobně nebo zašlete na adresu uvedenou níže
- zpětné kódy pro dopravce neposkytujeme, náklady spojené s vrácením zboží nese kupující
Zboží můžete na naši adresu doručit následujícími způsoby:
Přepravcem dle Vaší preference - zásilku je nutno směrovat na adresu: Elitoo s.r.o., 17. listopadu 220, 549 41 Červený Kostelec
- jakmile zboží fyzicky dorazí na naši adresu, provedeme účetní zpracování vrácení zboží a budeme Vás informovat e-mailem
Reklamace zboží
V případě, že zboží vykazuje vadu, zde najdete návod, jak zboží reklamovat.
- oblečení složte a zabalte vhodným způsobem, aby při přepravě nedošlo k poškození; krabice od obuvi nepolepujte ani nepopisujte.
- do balíčku prosíme přiložit vyplněný formulář ZDE
Zboží můžete na naši adresu doručit následujícími způsoby:
Přepravcem dle Vaší preference - zásilku je nutno směrovat na adresu: Elitoo s.r.o., 17. listopadu 220, 549 41 Červený Kostelec
- jakmile zboží fyzicky dorazí na naši adresu, budeme Vás informovat e-mailem o jeho přijetí
- do lhůty 30 dnů od přijetí reklamované zásilky Vás informujeme o výsledku reklamačního řízení
Nevíte si rady?
Kontaktujte nás e-mailem a můžeme vám pomoci.
|
|
| INFO@WOODMINT.CZ |
|